poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ludzie ranią tak mocno jak ich kochasz.



Nie każda miłość, przyjaźń, znajomość zasługuje na naprawę. Tak samo jest z ludźmi. Nie każdy zasługuje na drugą szansę







Tylko nie płacz, nie wolno ci płakać...




Ty wiesz lepiej ode mnie, bo przecież znasz moje życie na pamięć, dlatego dobrze wiesz, co powiedzieć o mnie w towarzystwie.






Nie ma we mnie nienawiści, ani żalu Jest tylko świadomość własnej bezużyteczności





Ci, którzy milczą, najczęściej ukrywają wszystko w sobie.






Jeżeli chcesz wiedzieć co naprawdę czuje, wsłuchaj się w krzyk mojego milczenia.






Lubię być sama ze swoimi problemami. Tak po prostu. Od dziecka byłam z nimi zupełnie sama , a dziś to już po prostu kwestia przyzwyczajenia.







Najgorsze są powroty do rzeczywistości. I niezależnie od tego jak bardzo jesteśmy od niej oderwani, to zawsze boli.






I w jednej chwili obumiera w Tobie wszystko.






Mam nadzieję że, kiedyś zrozumiesz jak bardzo Cię potrzebowałam.






Gdybym mogła zadać Bogu jedno pytanie, zapytałabym, czemu nie jesteś teraz przy mnie.






Nie wiem co czuję, co myślę, a nawet do kogo i czego tęsknię. Totalny mętlik. Rozsypane puzzle, a ja nawet nie wiem, czy mam ochotę i siłę cokolwiek układać.







Coraz częściej przekonuję się, że nie warto przywiązywać się do miejsc, rzeczy i ludzi. Miejsca się zmieniają, rzeczy psują,
a ludzie? Ludzie odchodzą.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz